HomeEducationRelated VideosMore From: geobeats

10 Dumbest Criminals Caught On Camera

3664 ratings | 2064645 views
Here are 10 of the sloppiest criminals ever caught on camera. It’s said that planning and executing the perfect crime involves a great deal of time, effort, and smarts. Perhaps that’s why some prefer to just wing it. Here are 10 of the sloppiest criminals ever caught on camera. Number 10. Beer bandits. The duo started off by grabbing 72 cans of beer from a convenience store cooler. Their first obstacle was a locked door, which they were eventually able to kick open. One robber slipped and fell just outside the building. Finally, having dropped or put down most of their loot, they just grabbed as much brew as they could and took off in a 1996 Honda. Number 9. Concealing Identities. Two men decided to duck into an alley in London to disguise themselves before trying to commit an armed robbery. The spot they chose was outfitted with a surveillance camera that caught both their outfit changes and faces. Number 8. Art thief. A man was trying to steal a painting from a gallery, but had some trouble concealing it in his hoodie. When he wasn’t able to cram the work inside the sweatshirt, he decided to just tuck it under his arm. Staff noticed and upon being confronted, the flustered robber dumped the painting and fled. Number 7. Tip jar robber. It likely wasn’t this individual’s intention to work for tips, but that’s what he ended up with. The criminal held a store clerk at knife point and demanded all of the money in the register. When he was told there wasn’t any, he just grabbed the jar full of gratuities and left. Number 6. Not so covert operators. They tried to be sneaky by staying low to the ground. One of them even hid behind the counter of a pizza joint while grabbing cash out of the till. Little did he know there was a security camera pointed straight at him, recording the whole thing as it went down. Number 5. Clear plastic bag burglar. It’s said his decision to rob a gas station was fueled by alcohol and prescription drugs, so it’s not entirely surprising that he decided a clear grocery bag would work nicely as a disguise. He was eventually caught and sentenced to two years of jail time. Number 4. Concealing a chain saw. The tools make chopping up wood an easy job, but can seriously make a robbery complicated. Hoping to sneak one past store workers, a Florida man shoved it down his pants. He ditched the saw during a chase, but was caught when he went back to retrieve it. Number 3. Wheelchair getaway. A West Virginia man was caught on camera walking the aisles of a closed liquor store, filling up on merchandise and cash along the way. He then got away from the scene on a motorized wheelchair. He was arrested and the chair was towed to an area garage. Number 2. Tong-wielding robber. A man in Arkansas attempted a hold up at a convenience market. His weapon was a pair of hot dog tongs he’d picked up from the store’s food counter. The male was taken into custody and even though he wrote an apology letter, faced 2 counts of attempted aggravated robbery. Number 1. Wedding crasher. Brides and grooms are given a lot of really nice gifts, and a thief in Connecticut decided to dip into one couple’s haul. The robber hit a reception and made off with an envelope-filled birdcage. The container was later recovered, but by then it was empty. Thankfully, the venue’s camera got a clear shot of him. Which robbery do you think was the biggest fiasco?
Category: Education
Get embed code!
Text Comments (483)
James July (4 days ago)
Chris Hamilton (12 days ago)
Chainsaw , cause the dummy went back for it, . . . And got caught at that point.
Melani Hilyard (12 days ago)
I think two videos that caught those criminals not even being sneaky and I mean the most 1 was the guy who was wearing a grocery bag 2 was the guy holding the painting
MinekEzQM (27 days ago)
Robbing my time.
The white Night (1 month ago)
Why would you put a chainsaw down your pant
demariojason (1 month ago)
"I am a firm believer in human de-evolution." Quoted by me: demariojason
Jose Vargas (1 month ago)
The trump tax break
I_LOVE _PANCAKES! (2 months ago)
Nigga really put a bag over his head
Fuck You (2 months ago)
A 12 pack in USA is like $5 fuck off.... No point Robbing beer in US dumb cocksuckers
Yoshi (2 months ago)
Oh please don't "tong" me to death. Take the money!
K W (2 months ago)
None lame
Manuel Mariscal (2 months ago)
2:40 Ricky Berwick??
Jose Brito (2 months ago)
Don't know who you are but this is probably the fastest top ten list I've ever watched. Kudos
Universal Presence (2 months ago)
robs a store with a fucking plastic bag in his head someone could just grab it and suffocate him
a man of many parts (2 months ago)
"Tip jar robbery"? Those scum used to steal the charity collection tin from my business! Had I caught them they would have been limping for a month.
Brian avila (2 months ago)
Give more info
Mok Sat (2 months ago)
Talent! The most important is talent even to be a small time thief. 😁😁😁😁
Niko Kovanen (2 months ago)
Chimera Fireclaw (3 months ago)
the hot-dog one was
James Tufaner (6 months ago)
Liberal asshole George Looney
Vegetable Chikin (7 months ago)
if you're gonna rob a store or a bank do it right,
Talio Divino (7 months ago)
Hot Dog tongs. Like seriously dude, wtf. The painting one was pretty stupid as well.
vishal siranta (8 months ago)
Chain saw robbery was the bestof of all
Jeff splatford (8 months ago)
clear plastic bag guy got a genuine face palm
Read More (9 months ago)
I kinda feel bad for the guy who wrote an apology leyter
Most Art (27 days ago)
Read More He was sorry..........TO GET CAUGHT!!🌭
Read More (9 months ago)
jonahboy126 (9 months ago)
Hot dog togs XDDDDDDDD how were the people afraid of that like wtf
meme (9 months ago)
just show us the clips ffs
Berenice (9 months ago)
The wheelchair sounds like something I could have done in that situation, actually
Anne D (9 months ago)
BEATS (10 months ago)
why do ppl think that sort of camra quality is gonna help them catch the dudes face shit looks like a blur that could be anyone
Pushparaj Shetty (10 months ago)
americans can sell their childrens for money, shameless piece of shits. materialistic peoples.. wifes cheating, raping, robbery, innocent killed by police.. fuck man USA is dangerous than Dominic republic and pakistan .
Most Art (27 days ago)
Pushparaj Shetty The land of the free! Or at least, permissive.
Frank Velez (11 months ago)
oh shit I live in ct
nick SOULE (1 year ago)
which one was brandon novak?? i figure he would of been the plastic bag mask guy lol but hats off to the "tong guy" takes some real balls to demand money with no weapons lol
Dana Kinkade (1 year ago)
just comes to show you cant fix stupid
Leader (1 year ago)
imagine if he accidentally turned on the chainsaw. Umm, wonder what he might have cut off?
Tony Cortese (1 year ago)
How the hell was I supposed to know the damn picture wouldn't fit under my sweatshirt???
Luke Bengal (1 year ago)
Fly Games (1 year ago)
Hot dog tongs
Most Art (27 days ago)
Fly Games The hot dogs were more dangerous! 🌭🤢☠️
Wolfie04 (1 year ago)
art one definitely sloppiness. ..
RandomG4mer 101 (1 year ago)
Oh yeah I'm just going to put a plastic bag over my head, and they'll totally NOT be suspicious or anything...
Angelica Sanchez (1 year ago)
Motorised chair. i'll sure get away at 10 mph lol
Mistie Partin (1 year ago)
Okay, I've seen a couple of these wedding gift thefts caught on camera now, so it makes me wonder how common this is! As least the guy featured in a episode of World's Dumbest Criminals had the sense to pretend he was at the table to leave a gift envelope of his own while carefully selecting the heaviest envelopes to steal! (Yes, I watch World's Dumbest and am quite embarrassed to admit that. Just call it my guilty pleasure for when I want to watch something brainless. LOL)
roven 08 (1 year ago)
all these videos on youtube with commentary and setup, go fuck yourself. Don't bring your stupid tv mindset to internet.
Katsunagi (1 year ago)
some people just don't have a brain
David Gladwin (1 year ago)
The Art theft was of cabbage brains!Ahahahahah ahahahahah
David Gladwin (1 year ago)
The chainsaw was above dumb ahahahahah ahahahahah ahahahahah you must be kidding!Ahahahahah ahahahahah
Bartolovesfood (1 year ago)
Kudagra Panther (1 year ago)
Wheelchair. Best Getaway vehicle ever.
Love Shay Mitchell (1 year ago)
sausage man
NarwhalsNarwals 67 (1 year ago)
They were all stupid
william anderson (1 year ago)
All of them
KJI 1247 (1 year ago)
Marie Young (1 year ago)
some dumb asses just don't learn anything....
Umer bin Hafizullah (1 year ago)
thief results is very badly
Hailee Roxana (1 year ago)
the clear bag guy LMFAOO
Trina Merriott (1 year ago)
if you want the truth....all of them
Stephen Barnes (1 year ago)
why beer
Oracle Gaming (1 year ago)
They Wanted A Good Time
STM Click (1 year ago)
I live in Arkansas
Antuan Harrell (1 year ago)
These are child's play , the dumbest crime I ever saw was on t.v , a guy had a bucket on his head and a "mop " right came in to robbery a store and said " give muy all your money or I'll mop your floor .
Cane Dinosauro (1 year ago)
the painting lol hmm this can't fit I'll put this here walks out worker See's painting says hey drop that the dude drops painting and runs away
Diego rubio (1 year ago)
the art one ... tbh all of them
Henry Freund (1 year ago)
I'm surprised the guy with the plastic bag didn't suffocate 😂
Mystery .v (1 year ago)
The painting guy
Ted Febo (1 year ago)
Tongs,now I've heard everything. I would've been laughing at him. You could always have a tong duel.
Terri Tango (1 year ago)
I will kill you
Eric S (1 year ago)
the painting one was the most retarded of all
Felipe Noleto (1 year ago)
the painting
Snipezz Gaming (1 year ago)
The gay that stole a painten
Nicholas Edward Baker (1 year ago)
the hot dog guy
clear bag guy but he was drunk so tongs
owibiu smomy (1 year ago)
shake ur head for those low quality cameras if you know what I mean ;)
Alvin Stagmo (1 year ago)
The bag Guy of curse
mr Brownie (1 year ago)
the corn man
1Ahoia (1 year ago)
hot dog tongues and clear bag lmao
Kiara Martínez (1 year ago)
really put a chainsaws in your ass
Azhraeya (1 year ago)
Security camera footage always look like it was recorded with a potato.
Sundered (1 year ago)
That's because they record 24/7 so it records in bad quality and usually a low framerate so it takes longer to fill up the hard drive from all of the recorded footage
Trina Merriott (1 year ago)
Karen Leask (1 year ago)
biggest fiasco - art gallery!
my name Yay (1 year ago)
Painting criminal
Lisamarie Mendez (1 year ago)
ALL OF THEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
Lisamarie Mendez (1 year ago)
all lol lol lol lol lol
CrimpyGummybear (1 year ago)
Shoving a chainsaw down your pants and hoping no one would notice seems pretty idiotic. Your only excuse would be that you have a big dick, but even that's far-fetched.
CrimpyGummybear (1 year ago)
+Forevertweetie W Haha yeah, that's a good punishment for stealing lol.
Forevertweetie W (1 year ago)
Right. And if he wasn't careful, he would end up with NO dick at all.
if theres a thief masturbating in camera i will die on laughing XD
Nathan Maxim (1 year ago)
That would only happen in Arkansas lol
Turtle PlazMC (1 year ago)
Yeah I live in Arkansas when I heard on the news I laughed
Joseph Whiting (1 year ago)
the last dumbass
Bexy Evans (1 year ago)
Some people have no common sense, honestly! Especially the clear bag guy, and those guys with the surveillance cameras.
FAT (1 year ago)
what was dat movie
[GD]DarkwolfzxX (1 year ago)
I'm fat
hateUmankind (1 year ago)
people do crazy thing to get what they want it
zondaintheair (1 year ago)
The time robbery when I was robbed of 3.31 minutes of my life.
Syquoah Nevils (1 year ago)
wheelchair like sry who does that
Here in Russia, you don't rob stores, stores rob you.
hackman669 (1 year ago)
+Makkody I thought that was Dubai? I could be wrong though.
Alex Harrison (1 year ago)
Hot dog tongs
Jordan Curley (1 year ago)
The dude who put the chain saw down his pants better be lucky he didn't turn it on
Van Mata (1 year ago)
Free Live Sex Cam Show, Exclusive Unlimited Access: BabeGirlsHere.BlogSpot------------------c0m
Red Raider (1 year ago)
OMG..She need some milk...!!!
Christina Lopez (1 year ago)
you know the guy with the clear plastic bag on his head got a lot of grief and from jail from his cellmates. LOL LOL LOL.
Jason C (1 year ago)
Honestly me and my friend should be in this, you know what we did? We stole a purse from a McDonald's restaurant and later got caught a few hours later
Timsy (1 year ago)
Painting one was the funniest
Cathy Peterson (1 year ago)
Tongs!? Really??? LOL
Ninla Kivi (1 year ago)
The painting, the hot dog, and the clear bag
hackman669 (1 year ago)
+Ninla Kivi Larry, Curly and Moe!
Boring Boring-ness (1 year ago)
the one who took the tip money is actually kind of cute (cuz its stupid)
FATBOY SSE (2 years ago)
Harper you to