HomeComedyRelated VideosMore From: beskov

MADtv - delivery boy I

914 ratings | 342787 views
Excited delivery boy is on his way..
Category: Comedy
Get embed code!
Text Comments (152)
Bea Thacker (2 months ago)
I peed so funny, that was my UPS GUY, LOL
carcamclips (4 months ago)
I can't believe this is vamp from MGS2. LOL
Bob Kolterjahn (2 months ago)
He was also Green Lantern on Justice League.
smitty smithers (4 months ago)
it would be amazing if all the originals came back. i watched this when i was a kid every saturday night. and i have his energy. lmao
- The Renaissance gOD - (5 months ago)
Not as funny as I remembered.
wetworker26 (7 months ago)
haha. hardcore meth head.
DJ Tony Vito (9 months ago)
Cocaine day..
Angel M (11 months ago)
First tv sweaker
cletus gadsden (1 year ago)
tj dillashaw and dominic cruz
cletus gadsden (1 month ago)
spread the word!
Iam Pyre (1 month ago)
cletus gadsden lol, random UFC related comment. Wasn't expecting that.😝
jonathan curtis (1 year ago)
Love that guys laugh in the crowed at the 2.19 mark. lol.
spideracambarock (1 year ago)
the sound is awful
Seth Winters (1 year ago)
Ups delivery boy on crack cocaine. Lmao
Ruben Delgadillo (1 year ago)
All UPS employees please help support me in my fasting and peaceful protesting against UPS management in Cerritos Ca for dishonesty and racism on Facebook@Ruben Clemente Delgadillo jr Thank you!
Hecs Juar (1 year ago)
+Spicy Legato white boys will never know
stfwho (1 year ago)
+Spicy Legato wow way to be an asshole for no reason
Spicy Legato (1 year ago)
+Ruben Delgadillo Sorry I dont have time to get angry at shit. Watching youtube videos. Grow some balls I guess.
ohyesitsyouagain (1 year ago)
Phil LaMarr was always my favorite!
Elizabeth Roberto (1 year ago)
ups guy (Jack) is like so......."HYPER!" like he might be on some "SPEED!" & on my computer this video is like kinda "WAKED!" may be cause its about 6 yrs. old the show was canceled........... Oct. 14 1995----------- May 16, 2009
irkenus (26 days ago)
You mean SAMURAI Jack?!
FourDollaRacing (1 year ago)
United Parcel Smashers!
Shanon Horridge (1 year ago)
married to one... heh heh YES they are on the run constant! UPS measures every minute
estebana174 (2 years ago)
hysterical, love him!
Ryan Oliver Daugherty Recio (2 years ago)
lol
Chantal Beaulieu (2 years ago)
love it!
iFoS (3 years ago)
this guys got the right attitude
DDaniel20067 (3 years ago)
LMAO shake it off shake it off, lost the battle not the war.
Toddster2012 (3 years ago)
yeah they all make about 60,000 a year but work 12 hour killer shifts most of them burn out after a year or so highest turnover job on planet earth not worth selling out your good health for you can't spend all that cash if u die from a massive heart attack
Jordan Johnson (7 months ago)
Over 100k a year with overtime. Most people who quit/get fired can't grasp the concept of work safe and fast instead they just go for super fast and end up hurting themselves and damaging packages.
Jose Orozco (2 years ago)
More than that, actually.
gnarmad (3 years ago)
UPS Guy Exercise Program. forget P90X
mista Turk (3 years ago)
i work with a guy at UPS and they look like!!! plus he's a driver 
peter rummell (3 years ago)
the dangers of cocaine
WakeUp (3 years ago)
That must be the most physically demanding acting there is.
paul babuik (3 years ago)
Aww man I shot Marvin in the face
Tasa Louisville (3 years ago)
That would be me. Lord help you if I'm near that boy I like. ;)
max89871 (3 years ago)
Keanu Reaves "What did you say .... about..... me?"
TheBigChillQueen (3 years ago)
<3 I love Phil LaMarr :D Especially when he voiced Static/Virgil Hawkins and Wilt! Now here, I see him doing Wilt's voice mixed with Bloo's hyperactivity and annoying personality, and Goo's fast talking and randomness. And Elizabeth is Frankie:3
Anurag (3 years ago)
Who ever click dislikes on tis video they might be da dum assholes
FunkyDoohickey (3 years ago)
He also did the voice for Samurai Jack :O god i miss that show...
Aberusugi (4 years ago)
And Samurai Jack.
Mikey Palmice (4 years ago)
HAHA I was thinkin tht then right when i scrolled down i saw this LOL
pimpavelly (4 years ago)
Lol lost the battle not the war!
Kawayolnyo (4 years ago)
....why the hell everyone remembers 3-rd Green Lantern and Samurai Jack, but not Vamp!? Vamp was one of his most major roles he ever did!
Spoons (4 years ago)
Why hello there Mr UPS Man, you should have left our wives alone. Now lets go for a drive
CamCoEntertainment (4 years ago)
He did the voice for Samurai Jack. WHAT.
dwc311 (4 years ago)
is this an old one? 
Big Show (4 years ago)
Phil lammar is the Judge on Family Guy!! Never new that
Audiel Benjamin Avalos (4 years ago)
didn't he get shot in the face?
Maia Acosta (4 years ago)
Theres a guy who works at disneyland california adventures tower of terror who looks and acts just like the delivery guy....
Damien (4 years ago)
Actually he is Phil Lamarr big time voice actor.
Chris Cole (4 years ago)
THIS LOOKS LIKE ME WHAN I TAKE ALITTLE TOO MUCH ADDERALL
tankmilkman (4 years ago)
ah man i shot marvin in the face.
Gina Grand (4 years ago)
i think im getting abducted by aliens O_O 
c.mail (4 years ago)
He reminds me of a muppet!! 
dweml258 (4 years ago)
This guy is HILARIOUS!! Bet he's doing improv. I don't keep up with TV., Mad or otherwise. But I grew up on Mad Magazines, I still have a few, not as many as I would like to still have. I still have a 1963 collection I bought when I was 11. It's Classic. Especially the article about the baby taking pictures of his family, insteadof vice versa. That one is 4 the ages. Miss you, William Gaines. (MAD's original publisher & mstermind)
Arturo Garcia (4 years ago)
Yeah...I miss classic MadTV. Now it's all garbage. -_-
tracym427 (5 years ago)
She gone she gone, lost the battle not the war!
Andrew Christianson (5 years ago)
Yeah!! The UPS man!!! LOL
Raynelm (5 years ago)
Back when Mad tv was still funny
realityzombie (5 years ago)
guess someone's been smoking meth...
sincityryder (5 years ago)
lost the battle not the WAR!!! lmfao
The_HBK_23 (5 years ago)
He did the voice for Green Lantern in Justice League.
CheeseReaper22 (5 years ago)
He also did the voice of Wilt on Fosters home for Imaginary Friends, the voice of Dracula on Billy & Mandy, and you forgot that he does Hermes on Futurama
targeteer26 (5 years ago)
"lost the battle not the war"
fob199 (5 years ago)
he also gadon from kotor 1, marvin from pulp fiction, the judge from family guy, a bunch of robots from futurama, the black dude from the weekenders, some voice in invader zim, look up his IMDB page its ridic 
Rowdy Swim (5 years ago)
I work at UPS and we have a guy that acts just like him, 
Anthony Woods Jr. (5 years ago)
@lesap1 will sasso
Suzano Sho (5 years ago)
Phil Lamarr does the voice for a HELL of alot more characters than "Vamp"... All it takes is a glance at the ending credits of pretty much anything animated...
Donalda Goncalves (5 years ago)
He must have ADHD. 
XBLTwistedWhiskey (5 years ago)
Phil Lamarr is also Vamp on the Metal Gear series
XBLTwistedWhiskey (5 years ago)
This is classic
AngelLinda25 (5 years ago)
ADHD :D definitely 
Cassy Francis (cassylovesa7x) (5 years ago)
Pause at 3:37
kpyng (5 years ago)
That's one of the strangest cases of Tourette's Syndrome I've ever seen...
elameihp (5 years ago)
@NirvanaIsMyLife96 omg yeah! totally! I was wondering why she's so familiar.
Gaming Drifter (5 years ago)
@reckless383 and does the voice of Ramza Beolve on final fantasy tantics psp
Justin “Sir Duke of Luke” Jenkins (5 years ago)
Her name isnt Elizabeth... THATS FREDDIES MOM! Marissa Benson! iCarly ftw
John Pinkerton (5 years ago)
lol...he's like a black Keanu Reeves.
Ellie Cobb (5 years ago)
THIS MAN IS SAMURAI JACK He raised me <3
KrustyBunny (5 years ago)
10 people ship FedEx
CDF90622 (5 years ago)
I remember wen this show was still on the air. it was such a good show. :D I miss it.
TheMutification (5 years ago)
SON OF A MOTHER DUCK
yamadago (5 years ago)
I like ubs guy. He is a stickler.but he is truthful person.
Bob Smith (5 years ago)
im exhausted after thiss! and is that freddies mom on icarly??:D
theXdarkXtreeXburns (5 years ago)
shake it off, shake it off, lost the battle not the war
morgantown1 (5 years ago)
@MrVapourtrail71 ah man I shot Marvin in the face
meandyouproductions1 (6 years ago)
does this remind anyone else of dane cook? xDD
satisflymysoul (6 years ago)
hahahaha...that is me on energy drinks
MrVapourtrail71 (6 years ago)
Phil Lamar Also Has a Bit Part In Quentin Tarantino's"Pulp Fiction"
Kawasexi ZX14R (6 years ago)
so thats how freddie looks leik when he was little in that picture....lol and that dude wasSSSSOOOOOOOOOO funny i am leik crying.....
emily (6 years ago)
like "chshhh"
Goldenrod636 (6 years ago)
That office reminds me a lot like my ex-boyfriend's parlor.
kasteman1 (6 years ago)
I couldn't keep a straight face for a million dollars
happiehtoast (6 years ago)
He remindes me of Tyler Durden in high speed
Demetris (6 years ago)
imagine him after 5 red bulls
parisel313 (6 years ago)
phill rockz
Jaleesa Jenkins (6 years ago)
Vincent shot him in the face lol
thalialuvmx (6 years ago)
lol its the lady who does cabana chat!!!!! and the psychic cop!!!!!
Chris Haug (6 years ago)
adhd!!
Charmaine Hawkins (6 years ago)
She did not have to keep him waiting like that. 
Charmaine Hawkins (6 years ago)
I love the UPS guy. I so miss the old Mad TV episodes.
Austin Dailey (6 years ago)
its samurai jack
snowgirl1313 (6 years ago)
lost the battle not the war...haha.
Zernul R Shackelford Jr (6 years ago)
"If you're not moving, you're standing still!!!" Actually very motivational words. Whodathunkit?
AwesomeSuperGirl (6 years ago)
icarly freddies mom 
pwd2login (6 years ago)
Freddies Mom from iCarly
Blooberry95 (6 years ago)
HOLY SHIT. ADHD much?