HomeEntertainmentRelated VideosMore From: x2v2

Funny Orbit Gum Commercial

13321 ratings | 5334490 views
A random funny ad for orbit gum. A good clean feeling.
Category: Entertainment
Get embed code!
Text Comments (2212)
yahyamoro (8 days ago)
Doo Doo head lmao
Rogelio Ayala (2 months ago)
What the fudge toast?!
angela fields (3 months ago)
i remember this ad, love it.. cant make these kind of ads now, cause it will offend some mother fucker
Angela S. Robinson (5 months ago)
This is still my favorite gum commercial. When it aired on tv they always cut it short so it never made it to the hoboken part. It just showed her standing there chewing her gum and shaking her neck.
Regina Myles (7 months ago)
Haha this is funny
Lil, Charmander (8 months ago)
Huh theres 2 versions of this 🤔 The other one was better https://youtu.be/sf4VC-xNsP8
Kate Hudson (9 months ago)
The way she looked when she said u hobo kennel something like that
ec3163 (10 months ago)
Watch with subtitles on😂😂
The Villager (10 months ago)
What the French toast. 😆😆
TrAnMu (1 year ago)
The best version.
Epic Log (1 year ago)
So many old comment
robert shepherd (1 year ago)
I hate this cause of now roman reigns when we lived a life without Goldberg and brock lesnar then long live Vodafone in where the son of a shepherd on ed edd n eddy is at gosh
Ayla Thom (1 year ago)
PICKLE YOU KUMQUAT!! 😂😂
Vordt of the Boreal Valley (1 year ago)
Hoboken 😂😂😂😂
Lushima Lumumba-Kasongo (1 year ago)
THROWBACK!
Adam W (1 year ago)
Cumquat
lidia c. (1 year ago)
😤 *y o u l i n t - l i c k e r* 😤
Ambipie (1 year ago)
Is this the first take? It came out better in the end
Leondis J. Jones (1 year ago)
This is still awesome
AgentBlack (1 year ago)
funny
TheFishWhat (1 year ago)
PICKLE YOU KUMQUAT!!!!!
antii (1 year ago)
Hartbeat?
Eric Ortega (1 year ago)
2018???
TishasaurusTV (1 year ago)
Doo doo Head Cootie Queen 😂😂😂😂😂
6ran9eee (1 year ago)
_YOU SON OF A BISCUIT EATING BULLDOG!_
Adriana Farias (1 year ago)
This is not the original
TACO (2 years ago)
who are you calling a cootie queen you lint licker !!!!!!!!!😂😂😂😂
Hayley Thompson (2 years ago)
Clean it up with orbit :D
Swordchicken (2 years ago)
YOU SON OF A BUSCUIT EATING BULLDOG!!!!!!!!!!!!! XD
Jelani Rosario (2 years ago)
Hahaha Hahaha Hahaha Hahaha!!!!😂😄😄😁😂 All I can say is that it's just TOO FUNNY!!!!
Tahcko (2 years ago)
0:19 you see she backs away her foot
Kids Howard-Harris (2 years ago)
you lint licker
SMOKE.DAWG (2 years ago)
hows this shit 10 years ago?
Lauren T. (2 years ago)
Stinky McStinkface!!
Joey Edmond (2 years ago)
i reenacted this commercial - alone - in my 5th grade talent show. everyone went wild, but i got in trouble for the language, and because i didn't get my act "approved"
Neko T. Farmer (5 months ago)
What the french toast?? You really got hit for language? lol
Mariela Ibarra (3 years ago)
you lint licker
Priscilla Maxwell (3 years ago)
Who are you calling a cootie queen, you lint licker?!
Swordchicken (2 years ago)
Priscilla Maxwell pickle you cumquät
Ir0nM9n (3 years ago)
"Doo doo head, cootie queen", that one cracks me up
Lucille Rose-Davis (3 years ago)
What the French Toast 😂😂😂
andrew davis (3 years ago)
Doodoo headed cootie queen.
ROGUE X94 (3 years ago)
She called her a lint kicker lol She basically called her a lesbian 😄
GliturKat (9 months ago)
And I don't get it
GliturKat (9 months ago)
Lint *licker
Brad Fitz (3 years ago)
haha.."what the French toast?"... that's GOLD Jerry!!!!
Shanice Trejo (3 years ago)
Flipnote Studio/Hatena has brought me here! xD
Kitten ! (3 years ago)
+DatFNAFCrew Musica.ly saaaame
Shadow Johan (3 years ago)
_Dead African American storage._
F And (3 years ago)
this is basically when R rated movies were on antenna tv.
Michael Orozco (3 years ago)
0:10 "You Lint Licker!'
EricEbac22 (3 years ago)
+Michael Orozco Who are you calling a cootie queen, you lint-licker!
xXGodz HackerXx (3 years ago)
0:20 "You homo kid"
Knight Jent (3 years ago)
lol I've always heard ho bucket and thought why they'd allow that in a commercial. XD
Ramona Flores (3 years ago)
+Reiko Aburame maybe? idk lol
Bree (3 years ago)
+Ramona Flores all this time i thought she said hobo king lol
Ramona Flores (3 years ago)
she said Hoboken
Blake Haun (3 years ago)
god i love this commercial
SIOUX WARRIOR (3 years ago)
Hoboken??? lol
MrSkippyPWN (3 years ago)
Our kids in the future will never know the stupid censors we used lmao
katiegx12 (3 months ago)
we do now. XD
Dev_4 (4 years ago)
Has anyone noticed that there's two versions of this commercial? One where she's amped up (this one) and one where she's more quiet
Neko T. Farmer (5 months ago)
I like the other one better
Charmedone9805 (2 years ago)
idk i think both aired in the us. i remember seeing the one seen here on first before switching to the more quiet tone voice,
HERALDHERALD (3 years ago)
yup noticed it. the calmer one aired in the US maybe the other aired in other places?
Nathan Joerndt (3 years ago)
maybe just maybe they wanted them to put more feeling into it ??????
Buffer131 (3 years ago)
+kenshinkirby Yea I wonder why?
spawn200039 (4 years ago)
Haha Lint Licker XD :)
Lexis Dean (4 years ago)
😂😂😂
home9dog2blue (4 years ago)
Who else realized this is an alternate version that wasn't on tv? She wasn't that loud and emotional on the original tv version. Or this might have been the original
Unko Piko (4 years ago)
You hoboken lmfao
Mel (4 years ago)
I was sent here by Mitch Grassi
EatYourBiotin (3 years ago)
i was sent here by eating orbit gum then searching up "what is orbit chewing gum's slogan"
Shamak (3 years ago)
I was sent here by the TV Tropes article "Gosh Dang It to Heck!"
Ronin Durey (4 years ago)
+Mel YAAAAS
notacontinent (4 years ago)
I've watched this 4 times in a row
roseaboveall11 (4 years ago)
LMFAO😂😂😂😂 you lint licker!!!!
Vanboneio \ | The gamer with oldschool wheels | / (4 years ago)
*You son of a biscuit eating bulldog!* *What the French toast?!*  Lost it at that part XD
Fit 10 Productions (4 years ago)
2nd best commercial next to skittles rabbit
PrinceMarcus William (4 years ago)
What the French.... Toast
Karen Linkous (4 years ago)
How is this funny?
briana davis (4 years ago)
The "swear" words are funny but the part where she's strangling the other girl is just hysterical to me for some reason! I lmaoo every time...
DDRDAIKENKAI (4 years ago)
Forever my favourite Orbit commercial.
HelloRyanHolmes Twitch Highlights (4 years ago)
I have a funny 5 gum commercial on my channel.
Mike Matthews (5 years ago)
😊
The Viewer (5 years ago)
That lady in the leopard top looks like an Ostrich. LOL
Susi Kleinmoedig (5 years ago)
You HOboken....E.P.I.C!
goddess30103 (5 years ago)
These are the BEST insults!
Jasmine Donald (5 years ago)
What the funkenwaggles are they talking about
Matthew Ortiz (5 years ago)
Fabulous!!!
that90sguy (5 years ago)
What the flying duck did she throw in the beginning?
Leanne (4 years ago)
she had a box of car parts. so probably a car part. :-)
Cheali Howell (5 years ago)
When she you hobocken! Haha! And does lint liker mean Clint licker
DANIEL COPANO (5 years ago)
jesse is the best ! she made this commercial be what it is! wish they would have run it more or did more with it! love ya babe!
christine Jorgenson (5 years ago)
Haha it is so stupid but funny at the same time
rudy hernandez (5 years ago)
Didn't this commercial originally use curse words when it first aired years ago? The first time I seen it, they were using pretty graphic words, but the following times it was aired, they censored it.
Allen Booth (3 years ago)
rudy hernandez.: Not that I'm aware of. Any version of this commercial that had swear words in it had a rather short run. Something else for me to ask Jesse about.
Delta Nein (4 years ago)
Definitely wouldn't be aired if it had curses, and obviously the audio isn't dubbed to be clean language as you can see them mouth out all the words correctly.
Richard Tracy (5 years ago)
Well, the concept of the commercial would surely fall apart if they did that, wouldn't it?
overbanked (5 years ago)
Far as I know, it never had profane language. 
mauia888 (5 years ago)
I applaud whoever came up with this idea and wrote the lines.
Mario Rodriguez (5 years ago)
Funniest commercial ever!! :)
Pinellas Park (5 years ago)
BEST commercial EVER!!!!!!!!!!!!
T H (5 years ago)
what the french toast.....this is HILARIOUS
KP1366 (5 years ago)
Watched it a thousand times an still laugh..funny shit !!!
Sega Menaces (5 years ago)
a classic
that (5 years ago)
You Hoboken...
kenny (6 years ago)
Favorite Orbit commercial.
Bones (6 years ago)
what the french toast lol
heangone877 (6 years ago)
Love this
HSN (6 years ago)
There's numerous places where punctuation is missing, "cum-quat" should be kumquat, and of course, you're. Several mistakes in there :)
LuckyStars1996 (6 years ago)
I always loved this commercial
Theron&Jill Williams (6 years ago)
What a great ad company
IThe AuthorityI (6 years ago)
That was the point lol. The gum is meant to clean their mouth so they don't use foul language.
IThe AuthorityI (6 years ago)
You hoboken.... hahaha
Jamari Hare (6 years ago)
Naw Bitch Brush your fucking teeth. xD
Destiny Madera (6 years ago)
LMFAO love this
coldzzzzxxxx (6 years ago)
what would be the real bad words?
attta999 (6 years ago)
kumquat..
Jake Bastian (6 years ago)
Does anyone know the name of the video (if there is one) where the man appears in a room with devilish old ladies. You know, the ones with the devil horns?
Dylan Ulin (6 years ago)
286 people were lintlickers!!!
Django (6 years ago)
Thanks, because I don't speak English. ;)
Genaro Hernandez III (6 years ago)
Still funny after so many years xD
SageInfatal (6 years ago)
I want to find more videos like this lmao