HomeMusicRelated VideosMore From: Richie Le

OLD SNEAKERHEAD VS. NEW SNEAKERHEAD

25934 ratings | 2414696 views
What do you think the differences are?? CONNECT- Facebook: http://www.facebook.com/RichieLe Follow me on Instagram! @RichieLe23 Twitter: http://www.twitter.com/RichieLe23 Shot/edited by: Johnson Diep SOLESTAGE http://www.solestage.com/
Category: Music
Get embed code!
Text Comments (993)
Will Wagner (4 days ago)
3:37 you missed the 1990s
Eugene Tapalla (7 days ago)
*hold up where's this store*
Beast Squad (11 days ago)
Why has no one commented about those fucking sound effects
Saúl Urbina (19 days ago)
Your Oreos área Fake
Holden Seton (20 days ago)
Nice vid
Holden Seton (20 days ago)
Good vid
Zain Owen (21 days ago)
What's the name of those shoes are at 2:25
Gary Ko (21 days ago)
I'm kinda a new old-school type
Ethan Smith (22 days ago)
I’m old school
no no (1 month ago)
Im old skool
Matt Johnstonz (1 month ago)
The “new sneaker head” is now old
Legalise Airsoft Australia (1 month ago)
At 2:25 can anyone tell me what those gray shoes are please
SpooKs (1 month ago)
This is cringe like really
Edgarrr -_- (1 month ago)
What was that in 1:48? 2019?
Bear Grylls (1 month ago)
Who else hates these weird sound effects
Austin Zolnierz (1 month ago)
The ai is not always true I'm 13 and I have a pair
gxcampagnaro (1 month ago)
He only wears jordans
FBI (1 month ago)
Who here after the concords release in 2018
thegamerdog 123 (1 month ago)
i love the sound effects
tilllovecallmyname (1 month ago)
Just got into the sneaker game and im so far enjoying it so much so far i have 2 airmax 90's and 1 pair of af1's and a pair of nike acg's
Fred ma (1 month ago)
What sneaker head doesn't wear Sketchers?
The GV15 Show (2 months ago)
0:41 shoes?
The Rhins Ranger (2 months ago)
Cool :)
shushant chowdhary (2 months ago)
Hi Bro...! Can u please share the list of shoes u used in the video....!
Ajax Bleach (2 months ago)
1:59 what is he adding?
Nicekickss Celia (2 months ago)
http://nicekickss.vip/air-jordan-i-retro-c-2054_2.html
VashCZ (2 months ago)
... never heard about sneakersheads :-D
Evan G (2 months ago)
Part 3
giggttEE (2 months ago)
Now the “new sneaker heads” low key the old sneaker head
Legendary (3 months ago)
What are those sound effects
Neteus (4 months ago)
how did i get here...
ThatECH0Guy (4 months ago)
you forgot about hypebeasts
Poorboy Sneaker head (4 months ago)
Didn’t really agree but good video
Thom_tom (4 months ago)
Though I am 16 and only been a sneaker head for less than I year I feel like I'm on the older sneaker head side
Oh Yea yea (4 months ago)
I'm a mix of both
Jackson Gillette (4 months ago)
TF are those pink and teal sneakers in the cover forgot the name and I need me a pair
Siana Tonga (5 months ago)
2:32 Who else thought he said Ghetto
yungrandz (5 months ago)
what’s the song at the beginning ?
Ioan Lovett (5 months ago)
What is the song played in between the old and new sneakerhead?
Lemon4u2 (5 months ago)
1:32 the Air Foamposite One NRG Galaxy
Branden Santillana (5 months ago)
What shoes at 2:25
Ethan (5 months ago)
1:30 I literally do that everytime I see someone in champs or footlocker lol
kameron paul (5 months ago)
THEY DON'T NO ABOUT THAT LARRY AND MAGIC
kameron paul (5 months ago)
I love magic
kameron paul (5 months ago)
So the black boys like magic
kameron paul (5 months ago)
LMAO THAT CRINGE INTRO OF HIS CARTONY SELF
CA HOOD (5 months ago)
Old sneaker head was the most dope
Ian Schroeter (5 months ago)
I hate when you edit those voices and they sound all fucking retarded
Justin Benavides (5 months ago)
Were not un cultured :(
Pex Man (6 months ago)
Hahahahahahahaha kids...
danke ducke (6 months ago)
"who's allen iverson?" that hurt me in sooo many wayz
Emperor. Productions (6 months ago)
Who the hell is Iverson hurt me badly
AntTonic (6 months ago)
500 for some concords? Damn. You gotta be dumb asl if you paying 500 for some concords... better be from 96
Temprr Fury (7 months ago)
support me http://streetwearstyle.mybigcommerce.com
Club Barnacle (7 months ago)
The sound effects though 😂
Funky Nugget (7 months ago)
The intro was fire as hell that thing is sneakerhead 🔥
Lil Fluff (7 months ago)
I watched this In a Detroit Iverson jersey
kian braxblad (7 months ago)
Does lightning mcqueen sandals country as sneakers?
J L (7 months ago)
wow its been 4 years
SAM Lit (7 months ago)
I have only 2 pairs of jordan im new in the shoes game I have: Jordan origin flight 4 (all white) Jordan 1 high og "chicago" bulls
Kuma (7 months ago)
what are the gel lytes in the thumbnail?
Dope Kicks (7 months ago)
2018?
Sikai Wu (8 months ago)
Ha that was funny aka skinny thing
1ZHZ 666 (8 months ago)
Did you get them sound effects from a 5th grade presentation
Migosfan 32 (9 months ago)
RICHIE NO ONE LIKES U IN SKINNY JEANS
EddieKings (9 months ago)
Ppl really be wearing some Jordans and then some dude be saying “I bet u don’t know shit about MJ bro, tell me what color were his shoe laces when he shot his second three pointer on his 5th game” bro they’re fucking shooeeesss wear what u like
layedout2k6 (9 months ago)
True AF lmao
tea lord (10 months ago)
im 12 and im an old school sneakerhead💀
Ivan Hernandez (10 months ago)
There's 3 types in this world 1. The one that knows everything about the shoe 2. The one who buys what he likes 3. The hypebeast, don't know shit about the shoe, buys it because is popular
Club Barnacle (10 months ago)
The sound effects though 😂
DogBlitzdonut XDLOL (10 months ago)
also my black hurache
DogBlitzdonut XDLOL (10 months ago)
I am a real sneakerhead also a special pair of shoes of mine are my Space jams
BananaDood (10 months ago)
T H O T S U S E B O T S
Jj Contreras (10 months ago)
You got to update and make a new one bro!
6004L (10 months ago)
90% of the video views are mine
HARRY SU (10 months ago)
if you don't know Iverson, fxxk you.
xxxdribble godxxx (11 months ago)
I'm a old and new sneakerhead
Ted Hoshiyama (11 months ago)
cool video mj
Jimmy O' Nguyen (11 months ago)
lmao that innocent face at 3:31
Dudu ARG12 (11 months ago)
Im kinda like both, but way more old
Sibasione :D (11 months ago)
What was the gray shoes?
riverbullet57 (11 months ago)
Music career failed
Akame {The Assassin} (11 months ago)
I just got Breds 1
Raw Loke (11 months ago)
😭😭😂😂😂
6004L (11 months ago)
Watched this video like 30 times
aligboyakasha (11 months ago)
Did anyone else not find this funny? Cool dude tho
TRUNKS Briefs (11 months ago)
I am a old school sneaker head my favourite old school sneakers are are the aj 1 9 12 10 11 5 8
Raymondisadino (11 months ago)
Weren’t Sneakerheads called Shoe Junkies before?
Sweet_Tee (11 months ago)
More Sneakerhead video's
RaikaSTi (11 months ago)
when the alarm rang, that was some super bad acting. you either stay in bed tossing and turning until you get annoyed and get up or you wake up the moment the alarm rings (that's me lol)
Lol and Og (11 months ago)
It’s Young Richie :o
SOURPREME (11 months ago)
2:15, so were do i get those????
lee united (11 months ago)
Soz wrong post it was just a bully that I was on about
Yaseen Ali-Taha (1 year ago)
the sound effects are so satisfying
웜부거 (1 year ago)
I miss the old richie
Corvo Attano (1 year ago)
Saucony is fucking garbage
AJ Bell (1 year ago)
Anybody wachting in 2k18
5962 Productions (1 year ago)
It's so true lol
ItzFrederick (1 year ago)
“ look at this guy , fucking hypebeast “ - 💀💀💀💀💀💀💀💀
SCP-96 (1 year ago)
Those sound effects make me wanna kill my slef
Sqryx (1 year ago)
Subscribe https://www.youtube.com/channel/UCzNIEKbj9dTsHhXamgYZvtA
Matt Quinlan (1 year ago)
2:25 what are those? They look like some air max's i had