HomePeople & BlogsRelated VideosMore From: CThompsonTv

PEAK SEASON // EPISODE 3 // ADDRESS - ADDRESS CORRECTION

86 ratings | 1790 views
PEAK SEASON // EPISODE 3 // ADDRESSES - ADDRESS CORRECTION Another peak season video. If these videos help you smash that LIKE and SUBSCRIBE button! INSTAGRAM -https://www.instagram.com/cthompson1135/ TWITTER -https://twitter.com/CThompson1135 SNAPCHAT - CTHOMPSON1135
Category: People & Blogs
Get embed code!
Text Comments (38)
Mr James (4 months ago)
Y'all have the same routes everyday? Im worried about not know where to go n how to route my deliveries efficiently
Sinister Rc 's (2 months ago)
You'll be trained on how to manage all that ...
BOSSLiFEs World 777 (4 months ago)
We are not wrong lol
BOSSLiFEs World 777 (4 months ago)
I'm QA
BOSSLiFEs World 777 (4 months ago)
Sup g I work for fed and love your channel
dig larry (4 months ago)
You don't have the wife yet
David Am (5 months ago)
Just got a job with fed ex delivery. Hope I like it 😅 dope vids bruh bruh
CThompsonTv (5 months ago)
Yo!! Appreciate it man. Good luck
Carlos M (5 months ago)
Does the scanner map out your route like Amazon or do you need to find the location yourself?
Nathan Piatt (5 months ago)
It be nice but no it doesn't.
silverbogie (5 months ago)
Chris, I was just hired at FedEx Express as a driver. Could I ask your advice on a few things?
Spears Landscape (5 months ago)
I don't work for a delivery company or anything, but I stumbled across your videos looking for work glove reviews. Man, I have to say I like your videos. You have done an awesome job giving insight to the day to day life of a driver. Very interesting, keep up the good work! You have an awesome positive, personality and I think you will go far in life my friend.
CThompsonTv (5 months ago)
Yo man, thanks for watching! Appreciate the kind words!
Therealmontana52 (5 months ago)
So whats up wit this permanent 6 day work week now
Stryker chan (5 months ago)
Let's do an Express versus ground video
Stryker chan (4 months ago)
never just going under the same color FedEx sign Orange.... instead of having a blue one for home and green one for ground and so on
Rozco (4 months ago)
That'd be an interesting video, but aren't they merging soon?
Brianna Rodriguez (5 months ago)
Nah if the person shipping it actually checks and doesn’t just skip then wen the label print they come back 3 days later ... like bruh didn’t i ask u to check the screen?!? Orrrr
pikawolfy (5 months ago)
Trust me... even the other members of QA hate the people who refuse to believe the drivers... But if suite numbers and apt #'s are a big issue there, you should ask either the sort manager or P&D manager if someones working the MSI report. That report shows all packages that are missing secondary information that'll be coming in the following day and allows for QA admins to address correct them before the package even gets to the station. The AC label wont be put on but itll show the correct info on the vision sticker and the manifest
Scott D (5 months ago)
Ah man I was just reminiscing about the old days of Cthompsontv when I always had to get those “first” comments in. 😂 You’re rocking the content even this long into the game my man. Way to go.
CThompsonTv (5 months ago)
Appreciate you man!
Scott D (5 months ago)
#CTHOMPSONCLAN
Mike Jr. (5 months ago)
Our QA is pretty cool in Houston. If we say it’s a bad address they don’t give us any back talk lol
Charles Robey (5 months ago)
I use to do Home Delivery here in Virginia Beach,Virginia I like the job but the pay wasn't enough, I really do appreciate what you guys & girls do this job isn't for everyone. Stay safe out there brother and Happy Holidays....
Will Thompson (5 months ago)
I do MacArthur mall and two Walmarts in Norfolk and some residential's on lite days with a helper.
Wilson Phui (5 months ago)
Hey! Love the vlogs! CPC is always helpful for me and this is my first peak coming up here in Las Vegas! Good luck out there guys.
Liquid Bacon (5 months ago)
3:56 for a sec I thought I tuned in to CThompsonRadio. Thanks for the dope video!
CThompsonTv (5 months ago)
Haha appreciate it man
Bmw E46 (5 months ago)
Left my contractor because my boss sucked
Alfredo Guzman (5 months ago)
What kind of issues did you have with your contractor?
Charly Brown (5 months ago)
Do you have to unload pick ups ? And are they counted as paid stops or is it just part of the routine
Scott D (5 months ago)
Well the contractor is paid per pickup stop and package just as well as every delivery stop and package
CThompsonTv (5 months ago)
They unload it at the terminal and I’m not sure what you’re asking about the pay
MonteTV (5 months ago)
my QA lady cool lol
Losing To Win (5 months ago)
CPC has been little to no help as well! Good content man, thanks for the video.
red man44 (5 months ago)
If you call cpc for anything other than transferring pickups that's on u lol
CThompsonTv (5 months ago)
Yo! Thanks man!