HomeAutos & VehiclesRelated VideosMore From: CC TUBE - Driving Fails & Road Rage

HIT and RUN CAUGHT on CAMERA and INSTANT JUSTICE 2017

5719 ratings | 1595898 views
HIT and RUN CAUGHT on CAMERA and INSTANT JUSTICE 2017 - Enjoy watching, be careful on the road! Offer your subtitles and translations! https://goo.gl/NvkuAl Subscribe! http://goo.gl/YjCTrJ My second channel! https://goo.gl/w0WJkB The best collection of car video caught on Dash Cam from around the world. On this channel you will find a large selection of videos on various topics of car: idiot drivers, road rage, driving fails, close calls, instant karma, and many other collections. All pleasant viewing! Recent compilations every day!. Dear viewers, if you own the copyright to any video posted on the channel, and you are against placing your videos on the list, and if you want to see your video in the compilation please write us: evgeniyas2007@gmail.com VK: https://vk.com/club78812535 G +: https://plus.google.com/u/0/117141528068534842716/posts Ok: http://ok.ru/group/53321223766246 Twitter: https://twitter.com/evgeniyas7 Featured Playlists car theme !!! Ultimate Driving Fails Compilation (Car Crashes & Road Rage) - https://goo.gl/SjS8bs CRAZY ROAD RAGE || ROAD FIGHT - https://goo.gl/Q3RvpW INSTANT KARMA, INSTANT JUSTICE (Compilation) - https://goo.gl/b9LjvX Incredible luck // CLOSE CALLS (Compilation) - https://goo.gl/sSQpKh Ultimate Driving Fails Compilation - https://goo.gl/XawRNA Random acts of kindness || Humanity restored! - https://goo.gl/DyG3wW USA ROAD RAGE & CAR CRASHES - https://goo.gl/NnJE3K **************************************************************** DISCLAIMER: Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing."
Category: Autos & Vehicles
Get embed code!
Text Comments (1319)
IsThisReally Happening (6 hours ago)
Looks like a nigs type of suburban with those rims. Not shocking. Typical
SuperSalvador (19 hours ago)
Car driving backwards he moon walking 😂😂😂
Carlos Gonzalez (23 hours ago)
"Stay in ur car"!!! Yeah right,tell that to the wrong person possessing a firearm,then what,don't xpose yourself while trying to do a good deed,sometimes u come out on the losing end!!!
Emilie Mouthful (1 day ago)
keep your distance. thats how people get killed
A Human (1 day ago)
2:25-2:28 😂😂😂
I don’t Smoke Reggie (1 day ago)
Am I the only one that loves hearing the engines roar as theirs chasing after them? 🤤😂🤤😂
Kurt Tv (1 day ago)
Not in NYC
Julie Merlo (1 day ago)
one of my favorite things about humanity is the sudden need for vigilante justice when you see a car run after hitting someone
holly rochford (2 days ago)
Do you know what justice is?
Chief (2 days ago)
Jeez that guy at 8:30 knew his shit
joshua serafini (2 days ago)
If someone Hit and Runs you and you catch them, you should legally be allowed to murder their mother.
joshua serafini (2 days ago)
This video sucks ass, where’s all the “CAUGHT” drivers like you say in the title???? Ok I’m editing because there was some caught so it only “KINDA” sucks ass
Isaac Mambo (2 days ago)
Love the guy who’s basically a cop 😂
Reuven Reuven (2 days ago)
4:25 dude you are driving were the hell were you looking ,
Justin Brooks (2 days ago)
359174..
Take off your pants and jacket (3 days ago)
11:45... I can't get enough of that driver's voice. I can't tell if it's a chick or a dude... Oh my god! No! God damnit! What the fuck?! Mother fucker! Shit!
Take off your pants and jacket (3 days ago)
9:46... washoo doin? washoo followin me fo? I dindu nuffin!
xlynsanity BB (3 days ago)
Where is the instant justice? Some are nothing 🙄
Roseanna Martin (3 days ago)
Damm Jay walker ran into that car , he needs to watch where he's going , I bet he doesn't have any insur.
Vision Master (3 days ago)
Last video: "What right?" .....the right, on your right? wtf lol
Jesus Reyes (3 days ago)
Disliked and reported as misleading.
Jesus Reyes (3 days ago)
Instant justice?
Christopher Longhorn (4 days ago)
With all the immigrants in the USA this will be a common thing
mannybianco (5 days ago)
The last one, fucking lol. "There was a cyclist, didn't you see him?" Oh right, well cheers then, that means you don't have to stop if you run into another motorist I guess. Just carry on. What a fucking retard.
McGill Woodward (5 days ago)
11:55 Kermit the frog
Skankhunt 42 (5 days ago)
The fucking idiot that walked into that van deserved what he got! It was his own fault! But then you got these fucking snitches chasing the van down when it's none of their damn business in the first place. I fucking HATE people.
Skankhunt 42 (5 days ago)
Cameras everywhere like this have ruined society. Ya can't get by with shit anymore.
Skankhunt 42 (5 days ago)
This shit cracks me up
SpencerFcp (5 days ago)
Video is slightly annoying.....came to see Hit and Runners get justice, not to see them get away. Seems like majority of them get away in this.
Darron Hansen (5 days ago)
At 9:52 that is 100% the guy with the dashcam's fault
M K (5 days ago)
He just messed up your car... yeah no fucking shit
sn0m0ns (6 days ago)
keep pressing 8 lol
Brian Lange (6 days ago)
3 5 9 1 7 4
Kevin Ceniceros (6 days ago)
Yeah, that's why you don't run across intersections when vehicular traffic has the right-of-way.
Ctrl1u (6 days ago)
11:44 😂 😂 😂 matha fuck
Lauren Turner (6 days ago)
Ok but here is my question: why can't pregnant people watch this tho?
Acer010203 (7 days ago)
HIT and RUN CAUGHT on CAMERA and *CLICKBAIT 2017
Geeta Rathwa (7 days ago)
At 3:16 the red car on the left disappears
King Shoot (7 days ago)
I'm sorry, but why do people do this?
smosh 3rdchannel (8 days ago)
How is this justice they dont even get caught more than half the time
Inkognito Modus (8 days ago)
Just do not buy shitty dashcams and than note the license plate
OfficialHoneZtAbe (8 days ago)
11:11 FINALLY! SOME F****** JUSTICE!
OfficialHoneZtAbe (8 days ago)
They tell you not pursue anyone but that guy was following the shit out of her reporting it to the dispatch like a pro haha
OfficialHoneZtAbe (8 days ago)
Pisses me off so much when they get away
James Burdzinski (8 days ago)
Dang it i was waiting for Cops theme song. Bad Boys
Star Fox (9 days ago)
My gun is coming out and you're either getting fucked by me or the police.
cenk hakan (9 days ago)
the man hit the van not the van
Jokez Tha Reaper (9 days ago)
The dude recording the jay walker sounds like a Muppet he had me balling .....lol
Tasheena Johnson (9 days ago)
Why the fuck is he following her; just tell the police the license plate number and discrimination and keep it moving, that’s the police job, me personally I’m not following nobody and getting my ass shot the fuck up over no side swipe/ fender bender; I have heard enough of those crazy tragic stories of people getting killed even while families over some dumb drivers or aggressive drivers; trust me ain’t worth it.
Tasheena Johnson (9 days ago)
*description *whole
Matt K (9 days ago)
11:45 Fuck this guy calling the police and making a false report. The van didn't hit anyone. I'm glad this was on video.
De'Asia Parchment (9 days ago)
There's no instant justice except for one.
The Jew Crew (9 days ago)
Don’t try to be a hero smh
lightingshade (9 days ago)
Not instant justice karma, but hit and run
aj_the _austin (10 days ago)
Anyone else like the sound of everyone's roaring engines when they go after someone?
Alex Lipkin (10 days ago)
the lack of justice in this video is annoying as fuck
Frederick Schiller (11 days ago)
That retard running into the side of a van. Perfected fake or lucky?
Kody Kopacki (11 days ago)
At 3:13 watch the car on the left it disappears
Defer Payment (12 days ago)
fucking russkies.
Olivia Rose (12 days ago)
That makes me so fucking mad that people are so careless and don't take responsibility for their own actions
Holly Payne (12 days ago)
“oH shIT u DuMb FaCk!”
Kyle Goyak (12 days ago)
How is this instant justice?
Happy Day (13 days ago)
Those crazy Russians! You can always count on them showing up.
Michael Diaz (13 days ago)
I was a victim of a hit and run, so needless to say I have no compassion for these assholes who try to flee at the scene of an accident.
Nolan Shettle (14 days ago)
9:42 he forgot the part "she's getting out of the car and yelling at me like I shouldn't be following her"
Nolan Shettle (14 days ago)
6:24 does anybody else see that stoplight swaying back and forth?
Nolan Shettle (14 days ago)
4:20 the rear truck came over into the front truck's lane, then took off. The front truck then follows him and they turn signal.
Mark Wright (16 days ago)
3:07 he is flat out yet the car on the left is still pulling away. This dude in a prius?
msmajora (16 days ago)
1:43 Ricky Bobby!!!
shahbaz bin nazeer (16 days ago)
359974 359974 359974
JSSTyger (17 days ago)
12:00 although the dumb shit walking across on a greenlight deserved to get hit, I don't get why the van didn't stop shortly after.
JSSTyger (17 days ago)
4:24 the driver in the right land caused that.
JSSTyger (17 days ago)
3:11 both niggas started speeding up lol.
Stephen Imsong (17 days ago)
“We were just hit by a car, they ran off and now they crashed” gold
SFxTAGG3 (17 days ago)
Where's the justice? I'm just seeing successful hit and runs.
camerica7400 (18 days ago)
Around twelve minutes that dude was illegally crossing the street and he ran str8 into the van, wtf did expect, I would have got out and beet the shit out of the dude that ran into my van
Arc Benny (18 days ago)
4:51 ettat gakoi music?
Alicia B (19 days ago)
Did anyone just notice the red car on the left at 3:17 just disappear?? 😲😲
SHSSH (19 days ago)
All these drivers have one thing in common, drug users.
Cheree Ree (19 days ago)
Instant justice? Hmmm... not seeing it.
andy gomez (19 days ago)
OHH MY GOD OHHHH MY POCKET
Rainey Karu (20 days ago)
So unsatisfying. No resolution in any of these.
Brendan Connor (20 days ago)
None of this is instant justice 😂 more than half of the clips they crashed and just drove off
Wayne! (20 days ago)
Don't Jay walk. That is all.
Colin Richards (20 days ago)
Its gutless mongrels like this i would love to see killed in a mangled twisted wreck......
Scotty Wyant (20 days ago)
5:38 why are they going after that guy? He wasn’t the one that hit and run 😂
Christi Kemp (20 days ago)
this video is bad for my vertigo! lol
Din Miftari (21 days ago)
Nooooooooo the 370z
Cali Fattz (21 days ago)
11:50 what a voice my God, and is the instant justice that its caught on camera
Dtt4 (21 days ago)
The pedestrian looks like it was eager to meet the Van.🤣
xXtrollinXx12 (21 days ago)
4:05 classic ford spin out
Hovhannes Hovhannisyan (21 days ago)
People don’t be foolish and follow them after they try to escape after the crash! I know someone that followed an insane psych that was escaping. That psych took out a gun and started threatening. You never know what kind of crazy ‘people’ there are.
Fare Jare (21 days ago)
12:10 - why would he / she run, it's not even their fault.
Fare Jare (21 days ago)
3:10 - I love how they all go on pursuit.
Sleep x Blood (21 days ago)
3:10 - 3:15 Did that car on the left just hit the back to the future button?????
steven joel (21 days ago)
3:23 omg i use to live around there FL
L.A.Sharp (22 days ago)
The speed chases are just as dangerous as the accidents
Solstice (22 days ago)
Russians are a whole new breed of drivers
Bergbau Hansi (22 days ago)
3:07 Everyone starts speeding after him xD
jesus christ (22 days ago)
People realize this is a felony right?
hamzterix (22 days ago)
6:40 legend has it she is still trying to memorise 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174 359174