HomeFilm & AnimationRelated VideosMore From: Jeremy Jones

GOAT APP EXPOSED!!! GOAT APP SENT ME FAKES!!!

3458 ratings | 281218 views
GOAT APP sent me really crappy shoes which they think are real but they clearly are not real. I will never use the GOAT app EVER again. Music: https://soundcloud.com/alcatraztudio
Category: Film & Animation
Get embed code!
Text Comments (1840)
Philly B (10 hours ago)
why would you ever by anything other than a new shoe
Philly B (10 hours ago)
That is good condition , make sure u know what good vs great is
Alan Hernandez (1 day ago)
I bought some air Jordan 3s and and they came out fake what should I do return them? Do I get my money back?
Naptown Native (1 day ago)
Well don’t buy used shoes
serchmarc (2 days ago)
GANG TATTOES!!!? WHO THE FUCK YOU THINK YOU ARE BITCH??!!!! YOU HAVE 3 CROSSES UNDER YOUR LEFT EYES ,,, ARE YOU A WANNa BE GANGSTER??? OR YOU KILLED 3 LOW ASS NIGGAS? IF YOU KILLED PEOPLE YOU DESERVE MORE THAN A PAIR OF FAKES!!! YOU DESERVE A GROOM STICK IN THE ASS!!!
Jeremy Jones (1 day ago)
serchmarc 👌🏾
serchmarc (1 day ago)
i live in elm street apt 4 (404) NY. you wanna be rude ok ,now give your adreess snitch
Jeremy Jones (1 day ago)
serchmarc I think I am me. No I am not a "wannabe gangster" Never claimed I killed anyone but if you wanna talk that talk put a address on it.
vSorah (2 days ago)
Goat app doesn’t legit check used shoes I hope you know that
Manuel Arriaga (4 days ago)
I bought some zebras from goat n the signature said s on it too
Jeremy Jones (3 days ago)
Manuel Arriaga damn .. hopefully he checked them good.
Manuel Arriaga (4 days ago)
Goat is legit but ig just bc there used that’s why they like that but like chill I understand if u spend a lot of money on those but that’s why u never buy used shoes but Goat is legit
Lildrizz 04 (11 days ago)
You good
Eyo And Carlos (13 days ago)
Nigga just wants the clout
Ralph Richport (13 days ago)
Prolly what Stock x did Is take a pair of Authentics and a pair of fakes and mixed them so they can sell 2 pairs of Authentics. Scum bags if they did.
christian litty (15 days ago)
I feel like they not fake they just really beat
Chris Hernandez (17 days ago)
Cause I need help telling if shoes are real
Chris Hernandez (17 days ago)
Yo bro are you from Brooklyn
EnZoFTW (19 days ago)
Just buy from stockx hahaha
Sha Johnson (20 days ago)
Wow
Jason Gibbs (21 days ago)
You're a chic with a glue on beard.. where's your purse collection?
flexon victhekid (24 days ago)
I don’t think they are fake I just think the person that had it before you didn’t know how to take care of them
oisteen loken (24 days ago)
Damn homie smh... love how u kept ya cool to be able to make such a detailed video... thanks for the heads up bro but I’m sorry they got u but I appreciate u for sharing ...
This is Niko (24 days ago)
This happens a lot in goat they say good condition and are beat the hell up and I didn’t cop
This is Niko (24 days ago)
Maybe S stands for shit
Jesse Segovia (24 days ago)
I ordered from goat so I hope my pair comes legit. Sorry for what happened but good video.
Tiger25NYC Brooklyn (24 days ago)
This look super fake smh you took a major L. This is why hyped sneakers if I don't get them new and on release date I don't even try.
John Rueda (24 days ago)
I suggest stockx they have a way better reputation
Daisy Luna (25 days ago)
I was about to buy the bred toes dammnnn 😭
Nikko Oulds Jr (25 days ago)
Why did u buy used sneakers? U should have just bought some new ones. Stay away from used section.
CGSx_ VenoMx (26 days ago)
Bruh then why don't you just buy new one instead of used ones that why they are jamed
LimitlessVlog (27 days ago)
Even if they were real I really don’t know who the fuck would beat them that bad I hope u didn’t overpay !
ItzBopp (29 days ago)
When u order from goat. Is it dhl express or is it just me
Quad5age804883 (1 month ago)
Used-they don’t authenticate used shoes.
dabutterflykid (1 month ago)
Fuck bro they did u dirty 😂🤦🏽‍♂️
J credible (1 month ago)
I SEE IT SUBSCRIBED
Aaron Smith (1 month ago)
You shopped on the "used" section for rare shoes. I believe this video is actually fake asf and some low life to bash on goat like every video debunked. Clown.
nike shine (1 month ago)
I doubt goat would do that on purpose I just purchased a pair of 6s but like I said I doubt it but if anything I hope you got your refund bro
II VX IIVMX Jlse (1 month ago)
Bro🔥 send them my wat☠️🙅🏿‍♂️
Crit Killz (1 month ago)
Stay away from the used section on GOAT, pictures can be deceiving.
Shayne Evers (1 month ago)
Can I buy new ones or are those fake as well
Jeremy Jones (1 month ago)
Shayne Evers I heard the new ones are good but the used section is at your own risk
Ramiro Duran (1 month ago)
Unfortunately in this case we do not know if your telling the truth or not. You could be trolling to give GOAT a bad name. What GOAT needs to do is take a 360 picture of the shoe as soon as they recieve it. That way if the buyer thinks its fake they can always go back and check the pictures all over again and decide if they are real or offer a refund
Jonathon Redmond (1 month ago)
Bro it’s cause you ordered them used
King Vrock (1 month ago)
About time they expose them
East LA (1 month ago)
I'm thinking of buying the cap and gowns on goat for $350 new, does that sound legit? I've been seeing bad reviews about the Goat app
GOAT (1 month ago)
Thanks for understanding our’s were FAKE We apologize. Sincerely,Goat
Nahyan Ahmed (1 month ago)
I'm sorry for the shit that you went through. It's good that you exposed them so that other people don't get scammed. But truth is, authenticators are people too and some do slip through. You gonna make me cry man.
Steven Vera (2 months ago)
They real just beat up
Dvmon da (2 months ago)
He was crying before the video💀, you bought them used what do you expect
Cece Curley (2 months ago)
Man
Johnny EyeLeN (2 months ago)
Bro I feel you Keep doing your thang
Tv.Cjra4 (2 months ago)
Bro they did the same shit to me except mine were deadstock one was real one fake
D Roc Lov (2 months ago)
Wow can you say REFUND those look like SH+T bro
Jeremy Jones (2 months ago)
D Roc Lov yes sah
Itsxpoppi Lit (2 months ago)
U have to be stupid 😂😂
Will Garston (2 months ago)
haha, lol
I’m how to basic (2 months ago)
Yeh that kinda sucks I’ve always trusted goat but there are gonna be legit if you buy a new shoe so I guess never buy used shoes there it could be fake or just dodgy
j. !!! (2 months ago)
as soon as you showed the side of the box i could tell it was fake.. look like paper mache painted with sharpie marker
Jesus Mosqueda (2 months ago)
StockX>GOAT
Andrew Hogan (2 months ago)
You really can't trust anyone nowadays
Ravens4life (2 months ago)
they probs authenticated the right one and not the left one
RobTheGameFTW (2 months ago)
I was just about to buy from them for the first time im so happy i saw this first thank you !
Jeremy Jones (2 months ago)
RobTheGameFTW no problem!!!
David the gamer (2 months ago)
They did you bogus
Jeremy Jones (2 months ago)
David Torres hell they did
Rick Velazquez (2 months ago)
Yea Bro datz Pretty BaD.
Rick Velazquez (2 months ago)
Hope You got ur Money Back Cuzzo I would do exactly what U did Give Props when is dew and expose da the Truth When is Crap.LoL.I Know dem Thingz ain't Come Cheap.Peace 💯🔥✌🏽️
Jeremy Jones (2 months ago)
Rick Velazquez yup piece of crap
Jeremy Denney (2 months ago)
u bought used u get what u pay for 😭
xXGucciKingXx (2 months ago)
I bought Addias nmd and their were legit
youcrazy05 (2 months ago)
lol bro you got another channel? i know i done heard your voice before
Jeremy Jones (2 months ago)
youcrazy05 nah Just this 1
KevinRod (2 months ago)
My bro, goat app doesnt tell you the condition of the shoe, the seller does. To be clear, there are people selling shoes on goat. The company is not selling the shoes.
Jacobchristie (2 months ago)
i spent 2k on the off white jordan 1s and never got to take them back and i never got credit or a refund
Jeremy Jones (2 months ago)
Jacobchristie damn
William Zhang - John Fraser SS (2652) (2 months ago)
Might be rain damaged
Millan Khanna (2 months ago)
Fu fu
J-bo Reactions (3 months ago)
Wow that’s crazy
Panoris Holiday (3 months ago)
he put Vaseline on his face. def gay
Panoris Holiday (2 months ago)
Jeremy Jones aight let me stop trollin. keep making ur vids lil homey. And if u like rare Jordan's I'm putting the first aj fusions from 2007 on the goat app if ur interested
Jeremy Jones (2 months ago)
Panoris Holiday nah just your bitch because she has herpes 🤢
Panoris Holiday (2 months ago)
Jeremy Jones I know cause ur gay ass thinks pussy is "yucky" LMAO
Jeremy Jones (2 months ago)
Panoris Holiday nah but whatever hole she prefers she can have it in but i prefer her mouth
Panoris Holiday (2 months ago)
Jeremy Jones fuck my bitch in the ass and pretend she's a dude? and pierced ears don't make you gay but them big ass holes in your ears looks hella gay.
jack chen (3 months ago)
U sure u didn’t a fake sneaker and put the goat plastic bag on it
Jeremy Jones (2 months ago)
jack chen I’m sure I didn’t
Roy Jones (3 months ago)
Even if they were real them shits are beat the fuck up! That’s fucked up
Jeremy Jones (2 months ago)
Roy Jones exactly
Mr CT (3 months ago)
Thanks for the video.. I was just about to spend some money with them and you saved me a headache
Jared Oran (3 months ago)
hey man, i think you had a good argument against the goat app. What ended up happening? did they return your money? im thinking about buying a pair of foams in the used section. Would definitely appreciate your insight. thanks!
Jeremy Jones (2 months ago)
Jared Oran I have posted updated videos .. check my channel out
Breah__Breah dance (3 months ago)
i bout a new condition shoe for 100 in cluding tax but it was 90 i t was the jordan 12 university blue and it came and it was reall and clean with nice box and i bout used jordan 11 72-10 for $40 and hey was real and clean and both pairs did not have any scratches i make sure i look really really good at the images
jose linares (3 months ago)
Damn thanks for the advice homie from Montreal🇨🇦
Trickz (3 months ago)
Goat sold my friend fake jordans sorry for ur loss
gmpotato (3 months ago)
never buy used just buy new and it's always guaranteed real
Bill Ding (3 months ago)
Lol different length shoes
Jeremy Jones (2 months ago)
Bill Ding right
E L (3 months ago)
People, please take my advise to save you from getting frustrated, simply do not buy from GOAT. They have the WORST after sales support, and literally from someone who does lots of online shopping, you do not want to but from these guys who will TOTALLY ignore you when things go wrong. I'll spare the details, but you just need to remember customer service is non-existent at GOAT and you'll be the loser in the end, period. I do not know if StockX is any better.
Jeremy Jones (2 months ago)
E L facts!!
Brian Thereault (3 months ago)
Looking at the backs of both shoes together is obvious that the left and right shoe are different. Among other things. I know Goat and StockX get a ton of business but they need to take their time checking sneakers. I would rather wait longer and get quality shoes.
Jeremy Jones (2 months ago)
Brian Thereault exactly
Ralph Lawren (3 months ago)
I just bought some new yeezy’s from GOAT. should i be good???
Jeremy Jones (2 months ago)
Ralph Lawren honestly idk but I wouldn’t trust them but they may be a real pair if you bought new
Fitzthegreat _11 (3 months ago)
How long does it usually take for a delivery
Fitzthegreat _11 (2 months ago)
Jeremy Jones preciate the info man
Jeremy Jones (2 months ago)
Fitzthegreat _11 10 days or less from my experience
jakegetscake (3 months ago)
Don't buy used shoes of goat I did once at the shoes were beat. I only buy new kicks now.
David Han (3 months ago)
You can easily tell when the box is fake.. easily!!
Jeremy Jones (2 months ago)
David Han too bad goat couldn’t
Steven Garcia (3 months ago)
Dammm i was about to order some kicks from GOAT psshhh not anymore after this shit
Jefferson Junior (3 months ago)
I recommend paying with PayPal on Stockx or Goat as back up when this happens. Usually PayPal will have your back.
Nicholas Costa (3 months ago)
That’s what u get for being a sneaker head, go spend your money on something more worthwhile/mature
Andy Lsc_ss (3 months ago)
deleting goat
PRNKRZ (3 months ago)
Who ever buys off the used sections is cheap
Kûñåł Messi (3 months ago)
Man Goat sucks. StockX is way better than goat.
GeranMataton 202 (3 months ago)
thats fucked up
Judo Joe (3 months ago)
Honestly the app tells buying used is buying as is and tells you to really look at the photo
Judo Joe (3 months ago)
Jeremy Jones oh doubt about that I agree
Jeremy Jones (3 months ago)
Judo Joe that’s my point, they scamming in the used section.
Judo Joe (3 months ago)
Jeremy Jones for money Its a hustle
Jeremy Jones (3 months ago)
Judo Joe then why does the customer send the shoe to goat to have goat verify if they are real or not ?
moneyflee (3 months ago)
Yeah they out of order for those!
David Ruiz (3 months ago)
Downy...
Dorian Robinson (3 months ago)
Damn I feel for you dude but I’m weakkkk 😂😭😭😭
Brandon Roberts (3 months ago)
They look like dirty white shoes
Karla Cervantes (3 months ago)
From all the shit I’ve heard from Goat and Stock X, shit I’m staying with expensive ass FlightClub 😭🤙🏼
kb 2003 (3 months ago)
Somebody cut grass in them bitches...
ur mom ur mom (3 months ago)
This vid is fake
Niclas Geier (3 months ago)
It's a real shoe, but they are beaten !!! Only buy new shoes from Goat !!!
Wise Man (3 months ago)
As of 3/31/18 goat sent me fake and return policy is a scam I paid 285 plus 10 and waz told I’m only getting 267 back bullshit no communication everything is via email save your self the head ache