HomeEntertainmentRelated VideosMore From: 3DC

Funniest BANNED Commercials

42942 ratings | 23916114 views
The Funniest Banned Commercials! Prepare to Laugh and be Shocked these Commercials are Hilarious.
Category: Entertainment
Get embed code!
Text Comments (2739)
sebastian madrideo (14 days ago)
Dont judge too quickly
john franklin (15 days ago)
😆
Raymond Tejada (15 days ago)
The last one sure did applied to someone I know hahaha .,...be discreet with ur toys next time. Sharing this to you
Ειμαι ο Φουσεκης (18 days ago)
Where is kinder humpty dumpty?
Just Another Shitty YouTube Channel (18 days ago)
what's with all the ads? where's the video?
LemonnadeTV Official (20 days ago)
cleans your balls? what?
Max kirk (20 days ago)
I OVED THAT FIRST ONE!
Saramma Joseph (21 days ago)
the ball one tho lmao
Schwarze Nacht (22 days ago)
this ist the 21st century - and the quality of the vids is totaly crap - why ?
Siddhant Harmalkar (22 days ago)
There is no girl from thumbnail In this video You have been clickbated 😤😤
patrick young (22 days ago)
Please be honest or risk being labeled "ClickBait" I really doubt if many of these were banned...
jhia binag (24 days ago)
Wtf Ite so funny LMAOOOO
Kalen OConnor (25 days ago)
3:36 lol who tf made this
DarkPhoenixx :3 (25 days ago)
I am appalled that Chocadooby Kinder Eggs is not on here.
achref gaming (29 days ago)
the prison was really good it got me tricked easly lol
Gaming with Kentuckian JD (29 days ago)
ok so why was the scrubbing the tub banned...
seruzawa (1 month ago)
Channel should be banned for claiming the commercials were banned.
Arnold De La Cruz (1 month ago)
Why the fucking ads popping up without permission doesn't banned?
Entertainment gallery (1 month ago)
Wow
Jose Larz Sotto (1 month ago)
😄😄😄😄
Abhilash Gogoi (1 month ago)
Who even makes... Ball cleaner?..... ......................
Hafnium Half-life (1 month ago)
Why is the Vim ad banned? I think it is ingenious!
BEARMcAWESOME (1 month ago)
The first one is the funniest
jkwhitedog (1 month ago)
How can guys clean their balls so they are more enjoyable to play with ? HAHAHA
Potato flacke (1 month ago)
Was that a. a a 😐😐😐
Jubayer Refat (1 month ago)
Lol that 0.49.Made my day😂
Achinta Manna (1 month ago)
Don't judge too quickly, lol
Nightcore Mystery (1 month ago)
Every single comercial made me laugh
Goga Montana (1 month ago)
The last commercial is really idiotic.
Fawaz (1 month ago)
Hell no
Ethan Stulak (1 month ago)
Thank god no one uses those damn earpieces anymore
LegitWizard99 007 (1 month ago)
Lol the way he held the cat by the neck
Cap. BLEX (1 month ago)
2019 ?
Richmond Jubilo (1 month ago)
2:41 to :3:10 tho hahhaaaha
prateek riders (1 month ago)
I skipped a Ad to watch a video full of Ads.😂
GhoulBristle YT (22 days ago)
Lol it's not even monetized to have ads
achref gaming (29 days ago)
prateek riders even my ad block cant help me with this one lol
Ani Sark (1 month ago)
Ooooo nice ball cleaner for your b.
gn.epyon Lass (1 month ago)
the first one well guys seems practical for cleaning your BALLS
M Notes (1 month ago)
Is after a twilight reboot
John Paul (1 month ago)
SpongeBob theme song title?
King Andrade (1 month ago)
2:10 is so hilarious hahahhhaa
Sir Vintot Pnoy (2 months ago)
Wow i watched this in 2010 I saw you again 😂LoL
E Cola (2 months ago)
How do you clean your balls using axe???
YousiF 84 (2 months ago)
Clean your ball 🌚🌚🌚 the men have 2 balls not 1
Mohammed Ahmad (2 months ago)
😂 😂 😂 The dildo for his mom or dad
khairul nizam (2 months ago)
😂
armpit1991 (2 months ago)
WTF IS THIS VIDEO QUALITY
Cukupanas om (2 months ago)
Who is the girl on this video thumbnail?
Lumen Luna (2 months ago)
Oh my goodness the first one🤣🤣
bahman jahanshahi (2 months ago)
That snow man was so good
Norman Wilson (2 months ago)
Well... So much for YouTube...damn commercials...
TheMontanahouse (2 months ago)
The Axe commercial was actually on TV in Canada
Fisherman Friend (2 months ago)
Don't play that rocket son.., your mommy will angry..
David Foreman (2 months ago)
Brilliant so funny 😂
totallyfrozen (2 months ago)
Who said these were BANNED? Commercial spots run for a certain time period then are replaced. They could have simply expired.
GlitchKitt (2 months ago)
cLeAnS yOuR bAlLs
Ender's Games (2 months ago)
These commercials were so bad, even the resolution is horrid.
Light & Salt (2 months ago)
2:41 unstopable akward
Stephen Chinitz (2 months ago)
Hysterical !!!
Emely Alvarez (2 months ago)
"Clean your balls" LMAO and the rest are hilarious.
marshalllhiepler (2 months ago)
The last one ... kid playing with the vibrator ... umm ... not funny. Horrific would be a better description.
Baylee Austin (2 months ago)
I am confused
I HAS FAJITA (2 months ago)
"A bar of soap doesn't keep your balls clean for you to play with" r u sure?
Iain young (2 months ago)
Confused why is Kate Winslet on the front ?
Eric B (2 months ago)
The last one...
Great Music Good feel (2 months ago)
lol IKEA great and funny
Munkhbayar Mendsaikhan (2 months ago)
i think these ass where banned cause they were too funny?
Lorne Cooke (2 months ago)
Ameriquest Mortgage advertising wasn't banned. They were highly active on the advertising scene, in television as well as Superbowl, and other efforts, selling their sub-prime lending rates. After the company went defunct (bankrupt) suddenly in 2007, their commercials, of course, disappeared. NOT BANNED!!! Just faded away. Research does wonders; perhaps you should try it.
TheHaratashi (2 months ago)
Don't get why the beer one was banned except the girl was a total b@#ch.
Doctor Love (2 months ago)
CLEAN YOUR BALLS!!!!
Jhonald Garcia (2 months ago)
Good for men😂😂😂😂🤣
Shah Shahin Ali Shah Shahin Ali (3 months ago)
Like
Amibrama (3 months ago)
The last one 😂😂
The Snark (3 months ago)
We need more banned commercials.
GeometryDavid22 GD (3 months ago)
2nd one funny too
GeometryDavid22 GD (3 months ago)
1st one funny
Curli (3 months ago)
Why's this recommended to me in 2019
Ron We (3 months ago)
Nasty
SkiLLsZ (3 months ago)
better than our television commercials
SkiLLsZ (3 months ago)
time traveler, weird but ok
doctordonuthin (3 months ago)
Apart from the last one which, maybe, is a little to risqué, I can't understand why any of the others were banned. Perhaps they need to get a new generation of censors in this industry, especially when they consider the new Gillette ad acceptable.
GamerBoyHHQ 2000 (3 months ago)
This was uploaded 8 years ago... Has no one pointed that out?
Jon Weems (3 months ago)
I'm pretty sure most of these were not "banned".
Gacha anime galxy 1234 (3 months ago)
*balls* hehe
Vernon Barber (3 months ago)
Honest officer..I'm her"DADDY"..yeah!
one minute mobile animation (3 months ago)
Nice video #woweazyart
Epril Setiawan (3 months ago)
Stop using clickbait u faktard
heartpursuer (3 months ago)
I don't get why the mom-cleaning-in-the-tub commercial was banned. Totally PG...plus very funny.
Some Guy (3 months ago)
Get in shape is great. Why was banned? Idiots
Cal (3 months ago)
The first ad didn't look real. The others were cute and I don't think they were banned.
mohamed Nasser (3 months ago)
I dont understand the first dont judge too quicly
Enrique Gómez (3 months ago)
mohamed Nasser - That's why it says: Don't judge too quickly.
mohamed Nasser (3 months ago)
+Enrique Gómez it doesnt seem like that
Enrique Gómez (3 months ago)
mohamed Nasser - He just killed the cat, didn't he.
Honey BeeZz (3 months ago)
Why just YouTube recommend me this after 7years 🙏
SABER 7 (3 months ago)
Because they are on crack
Bill Smith (3 months ago)
The video is not clear it's dark very dark.
Skeiotone Skeis (3 months ago)
*cleans your balls*
Regalado Navarrete (3 months ago)
3:24 hahahaha
matthew demaster (3 months ago)
wtf the last commercial
Alison Oatis (3 months ago)
The Last ☝ one Ah hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha haha haha ah ha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha haha haha haha haha haha haha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DITO
Christopher Dibbs (3 months ago)
I don't see why some of these were banned. Some were pretty good.
Hailey (3 months ago)
IKEA knows what's up|
cyfy • (3 months ago)
Get in shape
Maria E (3 months ago)
*cleans your balls*
werftgh asdfghj (3 months ago)
These could not possibly have been banned. They might have ignited their individual crises, at most ,but, being banned would require crossing an FCC standard that none of these commercials approach. Your premise is shit.