HomeComedyRelated VideosMore From: CollegeHumor

When You Don't Get Nerdy References | Hardly Working

27500 ratings | 816992 views
Grant is tired of having to talk to everyone about nerdy dorky crap he doesn't care about. If only there was some sort of secret group that understood him... Hardly Working - What really goes on in CollegeHumor offices may surprise you, unless you're already familiar with unprofessional, inappropriate slackoffs getting nothing done. FOLLOW THE CAST: ALLY: http://www.twitter.com/lilbeardsley GRANT: http://www.twitter.com/grantob KATIE: http://www.twitter.com/katiemarovitch TRAPP: http://www.twitter.com/mikewtrapp RAPH: http://www.twitter.com/chestangraphael REKHA: http://www.twitter.com/rekhalshankar BRENNAN: https://twitter.com/brennanlm SAM: http://www.twitter.com/samreich See more http://www.collegehumor.com LIKE us on: http://www.facebook.com/collegehumor FOLLOW us on: http://www.twitter.com/collegehumor FOLLOW us on: http://www.collegehumor.tumblr.com SIGN UP for our emails: http://bit.ly/2E6svor CAST Grant O'Brien Brennan Lee Mulligan Rekha Shankar Nina - Kerry McGuire Kyle - Travis Coles Rachel - Anna Rajo Paul - Patrick Woodall CREW Director - Sammi Cohen Writer - Kerry McGuire & Grant O'Brien Producer - Jessie Hixenbaugh Production Coordinator - Olivia Aguilar Editor - Yaniv Elani
Category: Comedy
Get embed code!
Text Comments (1941)
Sheena Henson (1 hour ago)
Lol musical theater reference get him kicked out.
Alex Martell (4 hours ago)
I have no idea what is Pippin. but it doesn't sound cool.
Lisandro Reynoso (14 hours ago)
Sorry, but...what is Pippin? (On my way to the "Cool Kids")
Teddy Masters (16 hours ago)
back to the news
Enclave Unit 3609 (17 hours ago)
how dare they insult my culture of Fallout
leniel dela torre (1 day ago)
First Order's genocide-one village The Empire's genocide-one planet (they killed a planet too with a star destroyer:rip-off)
leniel dela torre (1 day ago)
Yeah nerd dork shit!
Ia420ent (1 day ago)
The empire is way more powerfull
Emre Kılıç (2 days ago)
Wtf is human sex?
N. J. Saroff (3 days ago)
Me me me me
Well. (5 days ago)
"If you have to."
japanimated123 (5 days ago)
It's okay Grant, you're gonna find your corner of the sky!
shihoblade (7 days ago)
These people kind of trigger me. Hogwarts is NOT for babies. The books matured as we did!
JackhammerJesus (7 days ago)
It looks like the lady punchers got an upgrade since we last heard of them.
Jack Castillo (8 days ago)
"If you have to" was so funny. Why aren't there more comments about it
punkninjakiwi (8 days ago)
Agumon's the best pokemon
moonknightbliss (8 days ago)
More like the council of evil losers!!! LOL
Joaquin Bartolome (8 days ago)
Pikachu is my favorite Yu-Gi-Oh! monster. I still can't believe Goku never used him to against Iron Man in the battle on Gallifrey. It would've made that 50-episode arc against the Power Rangers go much faster.
FringePrincess (9 days ago)
*if ya have to*
Itzhak (9 days ago)
This is such a mood
Shawn Cottrell (9 days ago)
When did nerd shit go from being calculus and theory to being childrens novels and men in tights?
Damian D'Hennissement (10 days ago)
Okay, I am exactly like this and thus presumably share this commonality with Grant yet he swiped left on me on Tinder.
Lord Zordid (10 days ago)
It makes me sad that anyone would be obsessing over the new Star Wars movies.
Ajax (11 days ago)
I hate people that don't know nerd shit. Like how boring are you?
Joshua Knight (11 days ago)
I didn’t know the CEO of Tide worked for college humor
David Meyer (11 days ago)
For the record, Snoke has been canonically stated to be more powerful in the Force than Palpatine.
Angry Fish (11 days ago)
is it bad that I am exactly as these guys?
Anonymous girl (11 days ago)
HOW CAN SOMEONE NOT LIKE HARRY POTTER???
Kagome (11 days ago)
It’s the first time I feel so bad for Grant....
Emely Meier (12 days ago)
Want false divorce meat versus second next recover his music soft.
See You Space Cowgirl Someday Somewhere (12 days ago)
I love Narudo!
Mary Tran (12 days ago)
I don’t even .. why does they have to say griffindor wrong? I’m a nerd for this stuff.I KNOW ALL DO NOT THINK THAT I DONT KNOW MY HARRY POTTER
EvergrowingSkeletons (12 days ago)
ok this is basically trans culture but for anti-nerds
Starteller (12 days ago)
Who had to search Pippin on the Web?
OZZÝ (12 days ago)
Red Wedding
gwvaio (12 days ago)
Red Wedding
Alexa Bella Muerte (12 days ago)
Oh thank goodness this is my life lol
Siaosi Kaufusi (12 days ago)
What is the Red Wedding?
highway2heaven91 (13 days ago)
All I can say is........I miss the 2000s
weofparadigm (13 days ago)
I have never wanted to be part of a group less
Jesus Gastelum (14 days ago)
Hmmm how odd i remember grant saying his patronus was a mountain hare in the "dont blame your crappy behavior on personality tests" vid HMMMM
AbsolX Guardian (14 days ago)
Ok I want to here the first order stronger than the Empire aguement. Cause the Empire was a galatic government while the first order is a conquering force with their own little kingdom in the unknown regions. The technology of the first order is certainly more advanced, but they lack the resources, reach, and leadership of the Empire.
Random Superfan (14 days ago)
I still haven't found the illuminadi symbol yet.
raelonewolf (14 days ago)
I hate when you like one or two dork things and then people expect you to be into all the dork things... like I love Harry Potter, but I don't give a shit about Game of Thrones, and I found Lord of the Rings tedious and boring. And then of course, there are some people when you say that you like Harry Potter, they assume you're into Twilight...*shudder*... ew.
Collyn Renfro (14 days ago)
me when someone brings up fork knife or ham ill ton
Avery Graham (14 days ago)
It’s funny really, the nerds were once the minority, and have now taken over
allan yohanes (14 days ago)
waw,this grup is amazing
QueenAquarius (13 days ago)
Darth Vader is just misunderstood.
Princess Rippy (14 days ago)
Spy Kids 3 is NOT a anime. Konnichiwa Japan.
Penguin Fluffy (14 days ago)
Freemasonry!
DeadPunk (14 days ago)
.
hfredydl (15 days ago)
Oh God yes... I haven’t seen any of the Harry Potter movies or read the books and don’t care too
Liv j (15 days ago)
As a nerd im fucking upset
Jay Obrien (15 days ago)
Need after hours
WolfgangLMclain (15 days ago)
You laugh, but I once went to a party that spent 3 hours talking about Avengers and Batman v Superman... Before they were even released.
Tygerwave (16 days ago)
Degenerates
Moosh101 (16 days ago)
Pippin is such a great musical, ugh. I wish I had gotten to see the 2013 revival.
packume (16 days ago)
I need two hours of this
You-Know -Poo (16 days ago)
"I don't understand that reference."
Harold Angle (16 days ago)
I also loved Darkest Hour.
CH.A.O.S TV (16 days ago)
*Muggles!!!*
Lorenzo. t. (16 days ago)
Dude ur such a doink
EnvisionerWill (16 days ago)
The tables have turned. Geeks are now shaming non-geeks for being uncool.
Jason the other (16 days ago)
Im triggered
potato animal (16 days ago)
Harry potter is the bomb
Randy Johnson (16 days ago)
yeah elitism is dumb
Pcpcpc1213 (16 days ago)
"cool new condoms"
Matthew St Vincent (16 days ago)
There is an error in the video; I actually had sex after playing "Fallout 4" once so I mean… 🤔
Courtney Smith (17 days ago)
I wish that I could be like the cool kids.
Gage Plays (17 days ago)
This order will fall
AnnoyingPenny (17 days ago)
Tickets to what?
Sara Z (17 days ago)
Grant, I love you, and hope you never change.
Kewlausgirl (17 days ago)
Poor Grant. I also don't really know what pippin is other than wiki telling me it's a musical.
Tiani Dunn (17 days ago)
I need this club
Nikhil Krishnan (17 days ago)
Damn muggles.
Taken4 (17 days ago)
Grimbledore for surrrre
Jay O (18 days ago)
Burn them all!
כרטיסי גירוד (18 days ago)
PIPPIN!
Valentina Krstic (18 days ago)
I know all the nerdy dorky crap and I still don't wanna talk about the nerdy dorky crap
Hatez Notacrime (18 days ago)
Why would you follow a black guy in a dark room?
Posh Catterson (18 days ago)
apparently when you dont get nerdy references a hooded man escorts you to a secret layer and lets you join a secret society
lendial (18 days ago)
what is pipin
helena liliana Vaquera (18 days ago)
excuse you harry potter is not for kids
Wondergrl33 (18 days ago)
I love how I got a starwars ad before this
Aidenaquaknight , (18 days ago)
I feel bad
Angelika Skoroszyn (18 days ago)
'Harry Potter is for children' *breaths in..... *writes couple A4 pages worth referat about religion references, main themas, philosophy and commentary about political and social issues presented in the series that are difficult or impossible to be understood by a child well, the first books were for children
Kennedy Boston (18 days ago)
PIPPIN TICKETS?! GIMME
A Fangirl (18 days ago)
It hurt my soul when they said HP was for babies.
Jaky Mo (18 days ago)
Remember when nerds were the *uncool*
Kyle Mercado (18 days ago)
extremely gesture adequate race order neighbor Russian alliance circuit.
Dinamations (18 days ago)
I haven’t even seen Star Wars
justin v. (18 days ago)
This is actually a really good skit
Danielle Balanga (18 days ago)
These are the same people who made fun of nerds and geeks before geek stuff took over pop culture. Who's the minority now NORMIES
KatMNature (18 days ago)
Amazing to see so many nerds getting butt hurt in the comments section. Not everyone likes your stuff, chill.
i s (18 days ago)
Lol the red wedding is so true
Indigo Truth (18 days ago)
I thought I was one of them until the fallout part, then I clocked out
AJ Banky (19 days ago)
Looks like the best actor on college humor is still being underused.
Jude Muthunayake (19 days ago)
I like the new sound that the like button makes
collegeman1988 (19 days ago)
I’ve discovered that saying, “Look, I’ve read all seven books and seen all eight movies (or seasons). What more do you want?” applies to every known sci-fi and fantasy franchise around, whether I’ve read or seen them or not.
Halo Legend (19 days ago)
What is Pippin?